Öğrenci İşleri Hizmet Standartları

Yapım Aşamasında 


Personel İşleri Hizmet Standartları


SN

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

TAHMİNİ İŞLEM SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Fakültemizde ilan edilen Dr. Öğretim Üyesi kadrolarına başvuru işlemleri

1.Dilekçe

15 İş Gün

2.Özgeçmiş

3.Fotoğraf

4.Mezuniyet Belgesi (Lisans)

5.Mezuniyet Belgesi (Yüksek Lisans)

6.Mezuniyet Belgesi (Doktora, Sanatta Yeterlik, Tıpta Uzmanlık)

7.T.C. Kimlik Kartı / Nüfus Cüzdanı

8.Bilimsel Yayın Dosyası (PDF Birleştirme Yapılarak Yüklenecektir.)

9.Akademik Etkinlik Puan Tablosu (Üniversitemiz Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterlerine uygun hazırlanacak.)

2

Fakültemizde ilan edilen Araştırma Görevlisi ve Öğretim Görevlisi kadrolarına başvuru işlemleri

1. Başvuru Dilekçesi

15 İş Gün

2. özgeçmiş

3. Lisans Mezuniyet Belgesi

4. Lisans Transkript Belgesi

5. ALES Belgesi

6. Yabancı Dil Belgesi

7. 1 Adet Fotoğraf (Son altı ay içerisinde çekilmiş)

8. Adli Sicil Kaydı / Askerlik Durum Belgesi (Erkek Adaylar İçin) / Hizmet Belgesi (Varsa) / SGK Hizmet Dökümü (Varsa) (.Pdf Formatında Birleştirilip Yüklenmesi Gerekmektedir.)

9. Tecrübe Belgesi (Öğretim Görevlisi Kadrolarına Başvurular İçin)

3

Fakültemiz kadrolarına atanan Akademik ve İdari personelin göreve başlaması işlemleri

 

 

 

1. Mal Bildirim Beyannamesi

2. Aile Bildirim Beyannamesi

3. Nakil Bildirim Formu (Naklen atanmalarda)

4

Yıllık İzin talebinde bulunacak personel işlemleri

Yıllık izin formu( Ebys üzerinde oluşturulur)

İzin Süresi Başlamada 1 iş Gün Öncesi

5

Sıhhi İzin kullanacak personeller için yapılan yazışmalar

Sağlık Raporu

1 iş Gün

6

Mazeret izni (Doğum ve ölüm izni dahil) kullanacak personel için yapılan yazışmalar

1. Dilekçe

1 iş Gün

2. Mazerete ilişkin belge (Doğum öncesi veya doğum sonrası doktor raporu, Doğum Raporu, Ölüm Tutanağı vb.)

7

Aylıksız izin kullanacak personel için yapılacak yazışmalar

Dilekçe

1 iş Gün

Belge

 

8

Her eğitim-öğretim yarıyılı başında lisans programlarında bulunan dersleri vermek üzere öğretim elemanı görevlendirilmesi işlemleri

Bölüm yazısı

 

7 İş Günü-30 İş Günü Arası

9

Fakültemiz personelinin,kongre, konferans,sempozyum, proje vb. bilimsel faaliyetler ile kurumun işleri ile ilgili görevlendirilmeleri işlemleri

1. Personel Görev Dilekçesi

Yurt İçi 15 İş Günü

Yurt Dışı 30 iş Günü

2. Davetiye

3. Program

4. Bölüm Bölüm Yazısı

5. Duruma göre Dekanlık Oluru veya Fakülte Yönetim Kurulu Kararı

10

Öğretim Üyesi bulunmayan dersler veya özel bilgi ve uzmanlık isteyen konuların eğitim-öğretim ve uygulamaları için Öğretim Görevlisi görevlendirmesi işlemleri

1. Bölüm yazısı

 

7 İş Günü-30 İş Günü Arası

11

Fakültemiz personelinin, kongre, konferans, sempozyum, proje vb. bilimsel faaliyetler ve kurumun işleri ile ilgili görevlendirilmeleri işlemleri

1. Geçici Görev Formu

30 İş günü

2. Davetiye

3. Program

4. Bölüm Teklifi

5. FYK Kararı

6. BAP Destek Formu

12

Görev süresi sona eren Dr. Öğretim Üyesi ve Öğretim Görevlisi Görev sürelerinin yenilenmesi işlemleri

1. Dilekçe

 

2. YÖKSİS çıktısı

3. Atama ve Yükseltilme Formu

4. Bölüm Teklifi

13

Görev süresi sona eren Araştırma Görevlilerinin görev sürelerinin yenilenmesi işlemleri

1. Dilekçe

 

2. YÖKSİS çıktısı

3. Ana Bilim Dalı Teklifi

4. Bölüm Teklifi

14

Kurumumuzdan nakil yoluyla başka kurumlara geçecek personelin ayrılış işlemleri

1. İlişik Kesme Formu (EBYS üzerinden)

1 İş Günü

2. Devir Teslim Tutanağı

3. Maaş Nakil İlmühaberi

15

Kurumumuzdan emeklilik, ölüm, istifa yoluyla ayrılış işlemleri

1.Dilkeçe

7 İş Günü

2. İlişik Kesme Formu

3. Devir Teslim Tutanağı

4. Ölüm Tutanağı

16

Fakülte Kuruluna Profesör, Doçent ve Dr. Öğretim Üyesi Üye seçimi işlemleri

(Bölüm Başkanları ve 3 Profesör 2 Doçent ve 1 Dr. Öğretim Üyesi oluşur) üyeler kendi içlerinde unvanları göre seçim yapar

7 İş Günü

17

Fakülte Kurulu Toplantısı işlemleri

1. Gündem ve Davet Yazısı

7 İş Günü

2. Gündemlere ait Yazılar ve Ekleri

18

Fakülte Yönetim Kuruluna Profesör, Doçent ve Dr. Öğretim Üyesi Üye seçimi işlemleri

Fakülte Kurulu tarafından seçilir (3 Profesör 2 Doçent ve 1 Dr. Öğretim Üyesi oluşur)

7 İş Günü

19

Fakülte Yönetim Kurulu Toplantısı İşlemleri

1. Gündem ve Davet Yazısı

7 İş Günü

2. Gündemlere ait Yazılar ve Ekleri

 

 

Taşınırı İşlemleri Hizmet Standartları

No

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

TAHMİNİ İŞLEM SÜRESİ (EN GEÇ)

1

Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisi KBS Yetkilendirilmesi İşlemi

Görevlendirme Yazısı

3 Gün

2

Bağış ve Yardım Yoluyla Edinilen Taşınırların Girişi İşlemi

1. Dilekçe

1 Hafta

2. Olur Yazısı

3

Devir Yoluyla Edinilen Taşınırların Girişi İşlemi

Kurumlar arası ise Resmi Yazı

1 Hafta

4

Satın Alma Yoluyla Edinilen Taşınırların Girişi İşlemi

1. Teklif Mektubu

15 Gün

2. Teknik Şartname

3. Fatura

5

Sayım Fazlası Taşınırların Giriş İşlemi

Sayım Tutanağı

3 Gün

6

Devir Yoluyla Taşınırların Çıkış İşlemi

1. Taşınır İstek Belgesi

15 Gün

2. Taşınır İşlem Fişi

3. Zimmet Fişi

7

Hurdaya Ayırma Yoluyla Taşınırların Çıkış İşlemi

1. Teklif ve Onay Tutanağı

1 Hafta

2. Onay Belgesi

8

Tüketim Yoluyla Taşınırların Çıkış İşlemi

1. Taşınır İstek Belgesi

1 Gün

2. Onay Belgesi

9

Hizmete Yönelik Mal/Malzemelerin Kullanıcıya Zimmetlenmesi İşlemi

1. Taşınır İstek Belgesi

1 Gün

2. Onay Belgesi

10

Atıl Hale Gelen veya Kullanılmayan Malzemelerin Ambara İade İşlemi

İlgili Birimin teklif yazısı

3 Gün

11

Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisinin Değişimi Halinde Gerçekleşen Devir İşlemi

Devir Kurulu Onayı

1 Hafta

12

Ambarlardaki Mal/Malzemelerin Sayım İşlemi

Sayım Kurulu Onayı

3 Gün